terima kasih awak (+_+)






semalam demam :'(  humm bila demam mula lah .. meracau2 .. merepek2 .. merengek2... hummm ade je yang tak kene .. biasa lah dah jarang sakit bile sakit.. bukan main lagi .. teruk.. tapi memang tak disangke2..  orang yang paling aku rindu call !! sumapah terharu,, terima kasih kawan2,, and terima kasih awak <3 .. dia tahu dorra demam.. dalam masa yang sama dia pon demam ~_~ sian nyer awak ... haish,, sama-sama demam .. jodoh lewttew !! amin >< ,, dapat dengar awak ketawa.. daat dengar awk buat lawak :') menagis saya semalam,, lepas tu awak cakap awak nak hantar ubat ngan makanan .. saya cakap tak payah ,, dan2 awak call sherot.. awak cakap awak ade kat bawah ,, tetibe dy bawak naik atas,, roti nan kegemaran saya!!!! yang saya makan waktu saya bercinte ngan awak tu !! hummmmm !!! :') terharunya saya !!! awak siap bagi panadol ngan woods ubat batuk ,,  terima kasih kerana masih peduli dan masih amik berat pasal saya ! haaa .. kawan saya radhi bagi tahu saya , awak datang rumah dia,, awak nak kurus yer ?? kenapa awak ?? sebab awak dah ade orang baru ?? itu cume anggapan saya .. tak tau lah betul ke tidak ,, tapi bile saya tanye awak semalam awak cakap awak cume nak sihat kan badan awak ,, and "awak cakap sapalah nak kat saye ni" kalau orang lain tak nak saya nak (^_^) !!!!! uhuhu !! tak malu pulak !! :p !!  saya akan tunngu awak sampai akhir hayat saya !! saya cuma nak awak sorang je A.A !!!!  terima kasih bayak -banyak .. semoga awak cepat sembuh jugak ye (' * ') sayang awak sampai mati !!! hanya awak sorang !!!

back to TOP

No comments: