terima kasih awok :)

sebenanya dalama nak update pasal awok,, tapi segan la,, ngeee :p
 awok baik..saya da lukakan hati awok banyak kali,
,tapi awok sentiasa ada dengan saya..terima kasih yer :)
 saya nak kite macam ny ja buat masa ni..sebab saya x nak ade kata putus lagi ! ok :) 
awok penah janji dengan saya "i will waiting for you" dan sekarang awok dah buktikan :)
 mungkin saya dah buat kesilapan terbesar dalam hidup saya,tapi saya dah bagi tau awok :) 
dan awok cakap "setiap manusia penah lakukan kesilapan" saya harap awok ikhlas untuk ayat tu :)
bila awok datang kali ni,,awok datang dengan seseorang yang baru..haha,,
seseorang yang saya nak ! yang becok ! banyak mulut ! bukan pendiam macam dulu -dulu :)
 terima kasih banyak banyak !!!!! eeeewww!! geram  hahaha !!
 kalau kite gaduh awok mesti cakap " dahla benda kecik" then kite pon ok ! hahaah ,, sweet like sugar :P
 ade kne mgene ke ??? ngeee !! dah la tak tau nak cakap apa lagi ,,
 apa apa pon saya nak cakap "saya akan cube jaga hati awok macam mana awok jaga hati saya " :) 


buat si BULAT <3

back to TOP

No comments: